fråger / svar ( del 2 )

fins det någon låt du velat vara med att skriva?
hm.. aaa det fins två , Decode - Paramore sen ich bin da - Tokio Hotel

vart ska du fira nyår?
hm.. jag vet ej riktigt men tror hemma med några vänner

om du skulle få vara ett djur va skulle du va för djur?
ja du jag vet ej riktigt men typ en Katt !

samlar du på något?
japp Min Tokio Hotel samling jag har alla cd dom gjort ( om man kan kala det en samling så är det de )

va vill du jobba med i framtiden?
jag vet ej riktigt typ va med i ett band ( vill vara sångare ) - eller fotograf

Hur lång är du ?
Jag är ( 1,79 )

vad har du för still?
hm.. jag har lite olika men älskar 70tals stillen lite olika varje dag...

vem tycker du är den snyggaste kändisen 2008?
Robert pattinson TWILIGHT!

när fyller du år?
92-08-01

Har du någon favorit parfym?
hehe gud. jag har många men den favoriten  jag har nu är ( Laura ) - Laura Biagiotti

top model eller idol ?
hm. båda ^^

vilken är din riktiga hårfärg?
mörkblond!

vilken är din favo färg?
Rosa <3

vad har du önskat dej i julklap?
kläder!

vilken färg har du på dina ögon?
Grön/gråa

vilka språk kan du?
Svenska / engelska / tyska

Har du en kille?
nej.. jag är singel !

Har du någon ny bild på dej ?
nej ! inte just nu men jag kan säga nu har jag långt svart hår inte kort nya bilder kommer snart ^^


( Om du vill ställa nån fråga skriv till ( myspace.com/jannikath ) så svarar jag på dom så fort som möjligt och lägger dom här på bloggen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0