fråger / svar ( del 3 )

Vad är dit riktiga ( hela ) namn ?
Jannika Viktoria

vilken skola går du i?
Fryshuset i sthlm

Du har skrivit mycket om Twilight vad är det som är så bra i filmen?
gud.. jag vet inte det går ej att för klara filmen är så bra så det går ej förklara med ord ( gå se den så fatara du någ )

Tror du på kärleken vid första ögon kastet?
nja.. jag vet ej riktigt..

hur började du lysna på TH?
joodu det va så här att min syrra ladda ner fel låt sen så aa så börja jag lyssna på dem !

Vart bor du ?
I stockholm - vårby gård

bloggar du dagligen?
japp.. så fort jag får en data i händerna ( min data är sönder så får sitta hos kompisar eller så )men när datan är laggad så blir det hela tiden !

får du pengar för blogga?
nej det får jag inte !

varför bloggar du ?
det är roligt att veta va andra bloggare tycker om det man gör på dagarna och samt kändisar!

beskriv dej själv med tre ord
Snäll,trevlig,mysig ( hahah )

bor du själv eller med din familj?
jag bor med min familj!

vilken linje går du i ?
jag går i (iv-musik )

5 ord du använder varjedag?
skiter i , jag . what , noot , fifan ( typ dom )

har du en eller flera kändisar på din msn ?
har typ några men vet ej om dom är falska eller inte  men en är jag säker på för har set den personen i web !

hur kändes det att träffa tokio hotel?
oh.. gud jag va så glad och ledsen så kommer i håg så mycket men en av dom bästa dagarna i mitt liv kan jag säga!

jonas brothers eller tokio hotel?
Tokio Hotel ! ( det kommer alltid va th först även vad som händer! )

Jag har set dej i en tysk tidning med TH när dom va i sverige hur kom du med?
hehe oj jag vet ej riktigt jag viste att jag va med men inte att många viste det jag stod bara där och snacka med dom så vet ej )

har du mer besökare på din blogg än myspace varje dag?
det är på myspace som är mest besökta av alla mina sidor!

Vad tycker du om  johan palm?
jag tycker inte bu eller bä om han,har inte hört så mycket av han!

Jag såg dej i frida tidnigen ville bara säga att du blev bra på fotot!
hehe gud det där va för nåt år sen Men tack ^^

Skriv 3 saker du har i dit rum!
Hello Kitty
saker - posters - och en stor säng

Har du Pea ?
japp... ( puro-amor ) heter jag där men är inte inne ofta!


---

så det va dom sista frågerna för idag.. gud det har komit supper många hehe tack <3

skriv en fråga hit om det är nåt du undrar över myspace.com/jannikath

puss puss //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0