Fråger / svar

Hur länge har du bloggat?
 sen januari ( inte så länge men det kommer )


Har du myspace?
japp. det har jag ( myspace.com/jannikath  )

vad ska du göra i jul?
jag ska va med min familj.och vänner!

Vad gillar du för musik?
oj. jag gillar all musik men just nu har jag fasnat för ( paramore )

Hur länge har du lyssnat på Tokio Hotel? och vem är din favorit i bandet?
jag vet ej hur länge jag har lyssnat på dem men jag har ju träffat dom här i sverige när dom va här 2007 så innan 2007 började jag lyssna på dem.. jag har ej en favorit men jag tycker att Bill Kaulitz är mycket snygg ^^

Jobbar du, isf vart ?
Nej! jag jobbar inte men har sökt jobb!lite här och där!

om du vann en miljon,vad skulle du göra?
jag vet ej! har aldrig tänkt på det för:/

om du fick dejta en kändis vem skulle det vara?
hehe robert pattinson ( twilight ) eller Bill Kaulitz! ( Tokio Hotel )

Är det sant att du har kramat alla i jonas brothers och pratat med dem?
japp det är helt klart sant mycket trevliga killar !

vart kommer du i från (land)?
Sverige,Tyskland o Finland

----

jag kommer att lägga ut mer fråger/svar sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0