hellow

hej hoppas allt är bra med er! idag har jag vart i skolan och bara chillat vi har jul-pyssslat lite sen lyssna vi på en lärare som sjungde oprah gud hon va grym men kunde inte hålla mej för skratt ( hahah ) efter skolan åkte cynthia med mej hem till vårby för jag skulle gå till frisan och se vilken färg jag ska ha i mitt hår.. sen så åkte vi till Skärholmen och sökte jobb och lämna in CV i 3 olika affärer lite mode butiker..
just nu bläv jag klar med städnigen jag gjort i rumet damade av bokhyllan sen så tog jag fram lite halsband och örhängen jag ska ha i morrn i skolan  ( vi har julavslutning i morn ) fast jag har ej bestämt om jag ska ha jeans eller kjol eller klänning hm... får tänka på det tills i kväll.
Men men nni får ha det bra ska lyssna musik nu och ta undan lite saker nu puss puss //




Här får ni lite nya bilder på sötnosen ( Bill Kaulitz - Tokio Hotel )
ps. hans hår är grymt snyggt på dom här bilderna ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

han blir bara snyggare och snyggare

2008-12-17 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0