(Besviken)

hejsan! asså jag kan inte fata att skolan inte hjälpa oss att spela in vår CD  =(
vi som har tränat i månader för en CD vafan... gud jag ville värkligen spela in... bara för att den där som har studion var sjuk,men fan han ringde 3 timmar innan vi skulle gå till studion oh gud.. men men det blir nästa  onsdag ist.
hopppas jag i alla fall.. men men annars har dagen vart bra just nu ser jag på TV3 efterlyst.. sjuka saker som händer nu för tiden gud.. menmen i morrn ska jag gå simma i skärholmen med Jessika / Emma ^^ om det e roligt så kanske vi börjar simma varje lördag tex nån dag i veckan hopppas jag Heehe ( älskar att simma typ ) men nu ska jag se på efterlyst så ni får ha det bra Puss Puss //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0