Hemma !

 Hellow jag slutade kl 11:30 i dag jag och Emma gick och åt i matsalen! sen så gick vi runt lite sen rörde jag mej mot tvärbanan jag sat och lysssna på  musik hela resan till liljeholmen sen så  fick jag vänta i 10 minuter på tunelbanan sen när jag var hemma i vårby så gick jag mot mej då jag plötsligt såg en gammal klass kompis som heter wiliam  så földe med han till skolan va i hans skola ( min gammla ) cirka 35 minuter sen ringde min mamma och undra om jag skulle komma hem och fika så jag rörde mej hemåt  för ficka med min mamma sen så spelade vi Fia sen såg vi lite tv sen gick jag ut med min hund med mamma sen tog vi typ en cigg sen nu siter jag här och lyssnar på musik  ( Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better ) jag har fasnat för dena lått den e så skön ^^ men nu ska jag typ sita vid datna o chilla lite sen typ aa vadska jag göra vet ej ännu men typ logga in på msn och typ sedan hita på något hehe ha det bra ^^

puss puss // jannika
jaaaagh
ps: gammal bild på mej sen jag vet ej när men på en th träff i sthlm ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0