idag / imorn <3

IDAG

tjena... hoppas allas dag har vart bra sj har min vart bra jag var på kvart samtal Det ända do sa vart att jag slöter mej bra och att jag har VG på allt typ nu / kommer få  sen var jag i ica med mamma och handlade lite saker hem till mej, Sen har jag vart med Sofie vi tog en cigg sen så träffade vi sebbe och sedan åkte vi hem båda två sen spelade jag kort med min mamma o såg på  onetreehill sen väntar jag just nu på mina pankakor som pappa gör mums va gott det ska bli hoppas han blir klar snart...( heheh )





IMORN

ska jag till älvsjö med klassen. sen så ska jag och Emma åka hem till henne  och se på film sen så ska jag sova där så vet ej om jag skriver i morn vet ej typp om hon har data men man får hoppas på det men men isf önskar jag er alla en trevlig dag med masa myss pyss ^^
puss puss //


if you miss me look at mee --->
and tell me you love mee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0