Skolan i dah samt tuben...

Heeej sötnosar hoppas ni mår bra!
 idag när jag vakna hade jag ingen lust att åka till skolan men men jag hade inget val
måste pluga inte bara vara hemma och sova hela dagarna.. jag kom te skolan som vanligt va det (ingvar) som var på engelskan ist för lotta  han e inte spc rolig om man säger så han e så jävla långsa när han pratar sen så upprepar han sig hela tiden om ni fatar vad jag menar... ( haha )
 sen så var det dags för matttte Yey.. roligaste läraren vi har får jag låv att säga hon har så roliga uttryck när hon pratar med oss håller på med händerna och hoppar lite sjuk menmen hon är rolig.sat där och hade mattte i 60 minuter
och sedan hjälpte viktor som inte är så bra på mattten inte för jag är det men jag hjälpte han med det jag kunde,sen var det rast så jag och viktor gick och tog en cigg sen gick vi till lunchen det va köttbullar och mos eller va det heter (haha) sen så var det dags för svenska så fick vi lite ord  vi skulle slåup i ordboken o skriva va dom betyder det va tillochmed ord jag aldrig hör hehe "knas" men det funka iaf  sen efter det så var det dags för MUSIK yey älskar hehe jag va ändä tjejen igen i klassen så vi körde lite sköna låtttar som ( nirvana  / många mer ) sen va dagen slut jag och viktor , oliver stod och vänta på tvärbanan i 35 minuter helt otroligt det va kallt som fan, sen på tåget va det nån skum man som glode på mej fett mycket så vi tre skarttta fett mycket ( hahah ) sen nu e jag hemma o sjunger typ xp

Ha det så bra nu Puss // Jannika <3

Ni får en liten bild på mej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0