I HAVE!


JAG ÄR:
Blyg:
aa :p
Smart: nja
Långsam: aa ibland
Stressad:
Tålmodig: aldrig :p
Djup: ha?
Öppen: noo
Ärlig: Aa.
Positiv: ibland
Rolig: hihi aaa
Ansvarsfull: nä

JAG HAR
Svikit en kompis:
vene
Förlorat en bästa vän: vene
Sagt att jag älskar en kompis: aa
Sovit med en killkompis: aa
Sovit med en tjejkompis: aa
Slagit en kompis: aa
En kompis som vet allt:
Berättat hemligheter: aa

JAG HAR
Blivit sårad:
mm
Haft stadigt förhållande: nö
Krossat någons hjärta: a hihi
Gett någon ditt hjärta: hm...
"Playat" någon: nöö
Sagt att jag älskar någon och menat det: aa.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: nöö
Varit otrogen: neeepp

FAVORIT:
Låt just nu: Tokio Hotel-Geh

Pryl: data - mobil (även om min mobil e sönder )
Film: har många
Bok: no
Lärare i skolan: ...?
Plats: hemma
Frukt: granatäpple
Dricka: Coca-cola - fanta
Ha på mej: kjol - jeans - mysig tröja

JAG HAR
Opererat mig: tror inte
Cyklat omkull: aa
Sjungit i duschen: jag kan inte duscha om jag inte får sjunga..
Hoppat bungyjump: aldrig skulle dö..
Fobi för något: aa spindlar och fiskar
Sett någon dö: noo
Varit på begravning: aa :(
Sagt att jag hatar någon: aa

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Skriva eller tala: tala
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: nä
Mobil eller ipod: Mobil.
Snygg eller charmig: Charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis
Frukt eller grönsaker: frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Softa..
Sommar eller vinter: Sommar!
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Båda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0