Ask Me!

hej nu har vi en liten ask me skicka din fråga till www.myspace.com/jannikath  i GB den börjar om en stund!

hur lång är du?
Jag vet inte riktigt men cirka : 1.78!

Hu ser din dröm kille ut?
Hm.. jadu! han ska vara lång fina ögon!
hehe vad mer kan jag säga! jag går ej på utsende jag vill att han ska
vara trevlig och ta mej för den jag är!

Flyleaf eller Paramore?
hehe oj! em.. det kan jag nog inte välja melan!
jag gillar båda gruperna på olika sät!
men just nu lyssnar jag mer på Paramore!

Vem är andres?
Hehe det är en trevlig kille de! ( ingen komentar )

Kan pengar göra dig lycklig?
nja nej jag köper inte min lycka!

när fyller du år?
1/8 då blir jag 17 år!

vad ska du göra i sommar?
jag har funderat på åka till tyskland Men en killkompis
vill ha med mej till spanien!
men om inget av dom blir av så är jag nog i sverige med mina vänner och njuter av den sköna sommaren i sverig!

Vilken är din favorit sång av Tokio Hotel?
nja jag har många men det måste nog va den första som fångade mej till bandet!
( ich bin nich ich )

Beskriv din still!
gud.. det vet jag inte hur jag ska göra!
jag har bara en still och den stillen är jag,jag tar på mej det som jag känner för att ta på mej!

Vad gör du om tio år?
hehe jadu! förmodligen är jag i ett varmt land och solar!

Vad ska du göra i påsk?
hehe ja den är ju hära  nu! jag ska vara med familjen
och äta mycket godis och njuta av påsken!

Vad heter du på BdB?
BringMe2life@bdb

vad heter din bästavän?
jag har inte precis en bästa vän!
jag behöver inte en bästa vän jag vill ha många vänner och det nöjer jag mej med!

Hur utalar man dit namn?
Haha gud mitt namn är ju supper lät men så hära

Jannika - Jannikha läge ett H bakom K


Sommar eller Vinter?
Sommar så klart!

vad ska du göra när du fyller år?
det vet jag inte ännu!
vara med vännerna om jag inte är i tyskland!


så det va allt som vi hinner med dena gång men ni får ha det bra
puss puss // jannika

Hoppas ni fick svar på era fråger!


Kommentarer
Postat av: stefanie

Glad påsk kramar www.stefhunny.blogg.se

2009-04-11 @ 10:57:46
URL: http://stefhunny.blogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Glad påsk!

2009-04-11 @ 12:04:13
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Janniiika

tack det samma!

2009-04-11 @ 14:29:49
URL: http://janniiikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0