Bara jag o andres på msn!

ja ni just nu sitter jag vi datan okej det har jag gjort hela dagen typ sen
jag kom hem från stranden iaf! jaa ni det ända jag har för mej
är att jag camar med andres o bara snackar med han om allt möjligt!
sen lyssnar jag på musik!
just nu TH men snart blir det dance music!
eller fan kl är ju över halv tio kanske ska se en film ist!
hm.. vad ska jag göra hahah blir nog en film på ipoden sen och bara mysa i sängen min
och latta sig och ät alite godis!
mums! nu blev man sugen på godis men men nej nej det ska jag ha te filmen mitt påsk godis e
snart slut haha tjockis jag är men jag har ju jätt till vännerna lite med så inte bara jag!
men men nu ska jag snacka med andres ha det bra puss puss hörs i morn // jannika


ps bild på andres :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0