Frida magazine!

hejsan! idag var jag i ksolan börja med engelska sen vart det matte sen lunch!
efter det samlades vi i ett av våra klass rum!
och bestämde oss att gå till Frida magazine! det är dom som gör tidnigarna Frida story glitter Nu och många mer
ja vi vad där och dom prata om tidnigarna sen fick jag fullt av tidnigar av dom som jag ska
läsa! aa jaaa!
roligt va det jag fråga dom om jobb som man kan ha under sommaren eller helt och hållet!
som sa att javisst läs tidnigarna och kom med ider sen ring oss så
jag tänkte ringa dom i morgon eller på måndag!
man får hålla tummarna att man får ett lite jobb där för det är något jag vill hålla på med i framtiden!
jag tycker det är roligt att hålla på med mode och prata om kändisar!

jaa men nu ska jag äta min yogurt sen kanske jag ska ta det lite lungt eller gå ut!

puss puss // jannika!


ps. bild på mina tidnigar jag ska läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0