Mariah Carey’s shoe collection! ( me love it )

Mariah Carey's shoe collection
är bara så jag!
jag älskar det det e så mycket skor men hon har ju typ hela min lägenhet!
när jag blir äldre och flyttar hem i från ska jag ha ett rum med bara mina skor och kläder!
och här får ni lite bilder på hennes sko samling!
hoppas ni gillar det <3

!ps: det va ju M.C som kom med den här sko samlingen först men det e många andra kändisar
som har härmat hon tex som eva longoria och många många mer!
Så ni vet det va M.C som kom på det haha
ni får ha det bra
puss puss // Jannika

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: nej :D för jag var ensam hemma med mina två systrar :)

2009-04-13 @ 14:28:34
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jag har en vecka lov kvar :D tack <3

2009-04-13 @ 15:10:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0