Solat idag!

hejsan! hoppas eran dag har vart bra!
själv har min dag vart bra! jag har solat med vanessa!
vi var på en strand nedan för mej! vi tog det lung lyssna på musik sen sola!
vi tänkt typ göra samma sak i morn förmodligen fast typ ut och sprinag på morgonen.
Sen gå ner till starnden och sola lite sen njuta av vädret om det är sol i morn så klart annars,
om det är tråkigt väder så blir man typ hemma fram för datan eller ser en film,och myser lite heheh^^

Just nu så sitter jag på msn och snackar med andres!
och lyssnar på musik! gud just nu kom det up i mitt lilla huvud
att skolan börjar på tisdag okey jag har ju saknat skolan rätt mycket jag gillar
min skola! man saknar vännerna och att bara vara i skolan min skola är skit mysig ju!

I går kväll börja tänka på vad jag vill hålla på med efter sokolan
asså när jag har gåt klart alla tre år, då vill jag inte ha ett tråkigt jobb som kvantum eller så
jag vill ju ha nått som är skönt helt änkelt något jag ser mej själv göra i framtiden,och jag tänkte och
tänkte och jag kom fram till att jag skulle typ vilja jobba med en tidnig asså ineg göra tidingar utan asistent till
någon som typ har en tiding och ett Ex som ugly betty  som gick på kanal 5, jag vill va sån som ugly betty asistent till nån som har en tidning det skulle typ vara min dröm,fast inte här i sverige asså jag vill åka runt i världen se hela världen även om jag jobbar!
så nu ska jag se lite på internet vad som fins där ute i världen, som jag kan söka till efter mina tre år!

Men ni får ha det bra jag ska söka lite nu på internet sen snacka med andres ni får ha det supper bra
och hoppas ni hade en trevlig påsk och njöt av den puss puss // Jannika

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: okej vad skoj :D jodå jag var mest hemma xd

2009-04-12 @ 21:30:06
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0