Vakna just kl 10:31

hejsan jag vakna nyss yt av min syster och hennes kille ser på TV!
jag är jätte trött men vad kan man säga det är ändå bra att jag är uppe nu
för då kan jag vakna och gå till skolan i morgon jag börjar ju kl 09:00 och jag
måste åka kl 08:00 nån gång vid den tiden!gud tänk att skolan börjar i morgon
man har ju saknat den som jaa bara den!och det första jag ska göra i morn är att
krama Elena och Emma och cynthia jag har ju saknat dom alla!min kära vänner har
jag inte hunit att träffa på lovet så dom ska få en jätte stor kram av mej sen så ska jag bara
njuta av skolan hela dagen! hoppas det blir solit i morgon och idag så klart!
om det blir solit i morgon för då ska jag försöka få med Emma på en promenad som jag
fick en gång förut det var jätte skönt,att bara promenera lite i det sköna vädret!
sen när jag kommer hem ska jag nog läga till ett eller två val till min insökan till
gymnasiet vill välja nån annan lijne än bara musik!

Men tillbaka till idag!
om det blir varmt så ska jag nog gå och sola om inte ska jag
bara vara hemma tror jag eller jag kanske hitar på något annat
men jag vet inte riktigt vad ännu!
kanske vara lite med mamma men inte just nu för hon ligger och sover!
så isf får jag vänta tills hon vaknar tror hon vaknar snart om jag ska va helt ärlg
men nu ska jag nog ta det lung och bara lyssna på musik men nu får ha det supper bra ^^
puss puss // jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0