Grattis syster på 20 årsdagen <3

hejsan! jag vill börja med att grattta min kära syster på 20 års dagen.
och hoppas hon får en lyckad dag idag. vi ska äta middag snart. så ja hon är med mej idag.
men på fredag ska vi ut och festa. så ja det e då det blir den stora festen om man säger så.

igår så städade jag i min garderob aa det vart ju lite bättre men aa det kommer va fint i typ i 3 veckor sen blir det bara att göra om allt igen.



sen ja nyss så öpnade jag min kalender hahah jag bara älskar den.

så aa det är bara 22 dagar kvar till jul idag så yey.
jag har längtat på julen och nyår sen föra året. specielt nyår jag och endre hade så trevligt här hos mej.
aa i år har man funderat på ett tema till ny år. ja endre o jag blir nog Gaga lix aa hallåh party^^
aa men nu ska jag gå och äta me syster ni får ha det bra.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0