herre

hej bloggen idag har jag bara vart hemma och tagit lungt.
aa juste hitade på youtube en rolig sak ok inte hitade har sett den för men den här är bra
för då får man höra hur det ska låta. sen har vi då mike som sjunger med hahah jaa man får
tycka vad man vill iaf den här videon gjorde min dag idag jag bara älskar den han står där och
sjunger och skackar på rumpan hahah aa nu får ni se :D

till dej som inte vet vem mike är så är han en lookalike av bill kaulitz i tokio hotel.
ps hoppas ni gillar det.
(han sjunger på spanska)

Xoxo // jannika



Kommentarer
Postat av: mia

Vann du inte kenzas väska?

Men gå in på min blogg tävlar ut en likadan

Postat av: Angelica

hahahahahahahahahah xD

2009-12-13 @ 13:49:22
URL: http://angeliicahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0