Idag!

hej bloggen.
Man kan börja med att säga hej vinterkläder.
det är så otroligt kallt ute.Okey jag har inte vart ute idag men bara
att sitta på balkongen har vart kallt även om solen var frame så har det
vart jätte kallt.Kan det inte komma snö med?
Det är ingen vinter utan snön.Så hallå vart är snön? hm...?

Iaf så ska jag va hemma idag.Ska inte ut eller något alls har ont i halsen.
Men det blir nog bra snart hoppas jag.
Min röst var borta ett tag men nu börjar den komma tbx igen ^^

I morgon ska jag nog gå till skolan förmodligen (ej säkert)
men om jag mår bra så gör jag det.
Jag orkar inte sitta hemma och inte göra något alls,jag vill ut med
minna söta vänner.

Just nu:
Sitter jag bara framför min data och tar det lungt.
Min mamma kom nyss hem med donken mat hon gav mej två st burgare,
det sat inte fel om man säger så.

Och som vanligt sitter jag och väntar på ett pogram jag vill se.
jag har sett det på reklamem men aldrig sett det på tv och jag vet inte hur många avsnit
det har gåt på tv ännu? hm...?
men aa det sk ajag se idag kl 21:00 Glee! på kanal 4a.







Nu ska jag ta kaffe så aa ni får ha det bra.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0