Bio med vessi igår ^^ ( fredagen den 13 )

hejsan.. igår var jag på bio med vanessa vi såg ( fredagen den 13 )
den var rätt bra om jag kan säga så,Den var lite skrämande men bra man fatade vad man tittade på om jag säger så.

På vägen dit så sat vi bara och pratade sen när vi var dära så gick vi och ått på donken,och satt där och bara snacka lite grana sen så gick vi och köpte godis och så.
Sen så gick vi och rökte då och då för att fördröjatiden,

Nu var filmen igång den var mycket skrämande i början när några ungdomar var på en kamping och letade efter det där speciela collot som jason´s mamma hade haft när han var mindre sen så vissade som vad som hände där och så blabla ^^
Sen så börja det läskiga. Det var en kille som letade efter sin försvuna syster ( hon som var och lete efter collot med sina vänner hon va den ända som överlevde jason tog henne till fånge )
han var och knaka på dörrar och fråga om nån hade sätt hans syster alla sa nej nej nej vi har ej sätt henne, sen då han kom till ett huss då en gamal dam öppna sa har du sätt min syster hon har vart försvunen i 6 veckor? den gamla kvinnan svara hon är inte för svunen hon är DÖD! han vill bara att nu lämmnar han ifred ( killen sa vem är han ) kvinnan svara inte hon gick bara in....
( nu berättar jag inte mer ni får se den själva ( grymt bra film för er som gillar läskiga filmer med plötsliga scener )

// jannika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0