johnny cash

japp i skolan har vi haft "tema" dagar o i dag så hade vi om johnny cash rätt roligt.. vi såg filmen walk the line bästa filmen men men sen så sjungde vi lite låtar som han har gjort det är mysigt att ha sådana tema dagar i klassen tycker jag.
senare mot dagen så var jag med elena vi gick till hennes pappas jobb o träffa hans vän som skulle hjälpa oss mej vårat sjungande.. men men vi hade fel han va ingen sån så vi måste vänta längre för att få hjälp med våran röst...

sen så har jag vart med vanessa vi chilla lite i närheten av oss och bara pratta lite.. och nu är jag hemma och lyssnar på musik men men ska träna lite snart ni får ha det bra pusss puss // jannika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0