shuuuue

hej jag hoppas ni har haft det bra idag själv har det vart suppper vart i skolan,sen så möte vanessa mej i örnsberg sen så gick vi till simona som har fot tandstälning sen gick vi till mej sen så var vi ute sen gick vi till vanessa
och  där dansa vi rett mycket gjorde en dans typ har redan tränings värk i benen hahah ( länge sedan man dansa så )
sen så pratta vi bara sen gick vi ut o promenarade sen aa så gick jag hem så nu siter jag ju hära brevid syter..
hon  fixar några bilder på sin data medans jag siter o aa chillar lite och snar ska man ju äta
förmodligen (hungrig) i morn ska det va en vanlig dag... men på fredag så ska jag och vanessa förmodligen gå på bio vi tänkte se Fredag den 13...har velat se den länge nu men hade låvat vanessa att inte se den fören hon skulle me på bio
med mej.. men men ska inte klaga alltid när vi gör något specielt så blir det ju jätte trevligt vi hitar alltid på något trevligt till sammans,

som i sommras så gick vi ju upp tidigt på morgone och va ute och sprang sedan gick vi till starnden och sola sen så
bada vi aa och va hela dagen på stranden....

men men nu ska jag fixa annat ni får ha det skit bra puss puss C u <3

//
 deta är  jag och vanesssa <-------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0