sjuk...

hellow idag vakna jag av att jag hade ont i halsen ... jag kan typ inte pratta .. men men det skiter jag i när jag hade fixat mej så gick jag till bussen och åkte in till stan med ida.. hon skulle lämna lite pappper till ticet.. eller va det heter sen efter det åkte vi hem ( det fans en jätte rolig man på tbanan som satt o skrata åt sig själv hela tiden så vi garva sönder oss ) menmen nu siter jag här o tråkar ska träffa jonathan sen förmodligen men just nu ska jag nog ut med valerie ni  får ha det skit bra C u puss puss //

Kommentarer
Postat av: Carola

Krya på dig söötis / Carola

2009-02-07 @ 14:17:27
Postat av: jannika

tack <<3

2009-02-11 @ 13:03:58
URL: http://janniiikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0