tja...inte skrivit på ett tag..

jaa.. först och främst vill jag gratta kronprinsessan och hennes blivande man.. till förlovingen och önskar dom alla lycka i livet,
jaha lovet har vart bra sen så idag har jag vart på ikea med mamma och pappa vi köpte lite saker sen annars har jag bara vart hemma och tagit det lungt.

igår fick jag hem papper från skolan dom skrev att jag ska komma in på en auticion eller hur det stavas hahah
jag kommer ju ha två styken autcion heheh för jag har ju sökt till soul och sedan har jag sökt till rock . jag hoppas att jag kommer in för man vill ju inte va hemma i ett ¨år och inte göra något alls.....
så jag får hålla mina tummmar på att jag kommer in...

just nu vet jag inte vad jag ska göra kanke se lite på tv. eller bara vänta tills min syster och hennes kille kommer hem dom gick till grillen och köpte mat heheh jag är hungrig ju... så jag har bestält en kebab speciall den är jätt egod här i vårby älskar mattten hahahah ( tjokis ) <hopppas dom kommer snart hehe >

ää ska noog gå se på tv nu finns inget annat att göra nu.. förutom i kväll då kommer ju del 2 på filmen jag såg i går kommer ej i håg va den heter men grymt bra film KL 21:00 PÅ KANAL 6 ( missa inte )
sen ska jag nog se på en annan film med familjen tror jag ( hopppas jag så jag inte siter o tråkar hella kvällen )

men men nu ska jag se på tv
puss puss // jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0