Nationella engelska prov idag!

idag hade jag nationella engelska prov i uppsatsen! det var rätt roligt att gör deta prov men det gick så underbart fort!konstigt nog, jag brukar ta evigheter att göra klart ett prov.

speciellt när jag vet att det är natonella eller ett viktigt prov.
men det gick rätt fort jag kom till skolan vid nio tiden och var klar runt tio i elva. så rätt så stolt med för min lärare lotta sa att det gick bra för mej! inget jag hade förväntat mej och lotta hade typ inte det häler så man får ju hålla tummarna att det värkligen gick så bra som det såg ut!

Men men nu ska jag städa lite damsög nyss i köket.
så ska fortsäta med det en stund sen ska jag väll bara sita vid min underbara data!

puss puss // jannika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0