onsdagen - torsdagen!

halow...alla bloggare!
..



Onsdagen!

var supper bra. jag började med att vakan på morgonen sen bara ätta lite frukost det vanliga maka och lite oboy. sen när
jag kom till skolan så skulle vi gå bowla i sickla udde ( tror det stavas så heheh )
skit roligt tyckte många andra som jag nja jag är ingen vidare på det... men men när man kom dit så vart det ju lite roligare jag spela med min vän Elena hon va ju supper bra jämfört med mej som inte kund ebära ett klot typ (hihi) men men man lär sig ju ^^ sen när vi hade kört ett tag så gjorde jag illa min tumme hahha sår på hela tummen fråga
inte hur för det vet jag inte själv ju hahah.. efter vi vart där en timme så slutade vi..
did not know what to do. så åkte med Elena hem. vi tog med oss Cynthia vi sat och snacka lite sen så målade vi hennes nya rum haha inte hela rumet utan ett bord som skulle in där.

sen åt vi lite mat och bara snacka lite grana om allt typ,sen så skulle Cynthia till möte i skolan, Så jag o Elena läman henne sen gick vi för Elena fick en snabb huvud värk haha.
sen när vi kom hem till henne så villa hon lite och jag titta på tv sen så vart hon mycket bättre efter typ 20 min a så vi såg en film  sen gick vi till hennes pappa och ladda min mobil  sen gick vi hem till henne igen och bara tog det lungt
med en annan film aa typ det va hela dagen förutom att vi sov sen heheh.....

Torsdagen!

jaaa.. jag vakna upp hoss Elena och började sminka mej sen rörde mej mot skolan det var en vanlig skoldag
vi bara tog det lungt och gjorde va vi annars gör i skolan hehe .
sen på musiken i slutet av dagen sat jag och Emma och garav åt allt typ hehe asså våra skämt gumman ^^
bara att jag tänker på dom garvar jag ( p.s inga skämt upp här nu sry, ni skulle inte fatta våran humor )
sen gick jag hem och åkte till skärholmen med mamma vi shoopa lite skor o annat men men nu ska jag äta lite har typ 
inte ätit i dag puss puss // jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0