vanessa - Emma <3

halllow i dag sov vanessa hos mej vi kom till mej typ vid 22:00 sen börja vi äta lite matt sen sat vi vi daten sen spela vi wii Bowling skit roligt vanessa hade aldrig spelat förut men tro mej det märktes inte hon va suppper bra ju!
sen så såg vi the Grudge 3 vanessa och jag skrämde upp oss hela tiden även om den inta va wooow läskig men när vi sat på balokongen så såg vi en man titta på oss då vart vi skit rädda fan.. gud haha ...

sen sat vi och snacka hela natten om allt typ bara babla på om allt typ killar . mode . MJ . allt...

Men men jag har just burjat fixa mej kom nyss ut från duschen sen nu sminkar jag mej och vanessa gick
typ nyss hon skulle hem sen träffa nån "kompis"
Men men fick ett litet söt samtal fån Söta lilllla Emma
hon undra om vi skulle på bio i kväll jag vart suppper glad för jag hade ju inget planerat i kväll..
Så jag och Emma ska typ mötas kl 16:50 i stan för kl 17:00 ska vi ha hämta biljettterna på sergel.
vi ska se Dumpa Honom! värkar vara en bra film hoppas jag men men
nu ska jag fortsäta fixa mej inför kvällen..

Ps ni får en bild på vanessa här neran för // jannika<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0