idag!

jaaa ni jag o laura var på slottet och spela turister! då jag plötsligt fick ett ragg av han här på bilden! han logg och pratta med oss och fick mitt nr heheh guud laura! vi är bara för mycket! undra om han ringer! ja sen såg vi göran pärsson eller vad han heter! han va helt knas ju men när han såg att vi snacka med vakten eller va dom nu heter som är vid slottet så fick vi respekt! hehehe

ps, modevisningen var ju sådär lite knas modeler bara hahah sen laura gick up på där modelrna va och alla trode laura var model skit roligt tack för en bra dag gumman!
nu har jag fåt en så kalad ny Man ^^ och en rolig dag! hahahha
jag döör mina framtids planer med han vi snacka om vårt bröllop och kungen och saker hahahhahahahahha!
tack baby! kanske han ringer snart ^^

puss puss // Jannika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0