inte skrivit på ett tag vart uptagen!

hejsan ett tag sen har haft mycket att göra i skolan samt hemma!
jaa det är väl vanligt jag har vart i skolan och chillat sen vart med mina vänner
dick och wiliam rätt mycket heheh skit trevliga killar!
hm vad kan jag säga mer förutom sommar lov snart nu den 11e sen den 12e grönan med Dick och wille
sen så tar min underbara syster linnea studenten nu den 5e ( nu på torsdag )
hehe jaa så man kan ju inte vänta på att det ska bli mycket bra i sommaren 09!
här e lite bilder som jag tagit dena vecka och föra hope u like it <3

puss puss // jannika
------------

Jag och Dick



Wille o dick

Jaa dom hade roligt med mitt hår med (hahah snyggt ha )




Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Ojdå, det där krävde mkt hårgele va?

2009-06-01 @ 21:57:22
URL: http://claudiab.blogg.se/
Postat av: Janniiika

hm nej det var sockervatten*!

2009-06-06 @ 18:10:03
URL: http://janniiikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0