fredag den 13

hejsan!
ja man kan säga det är en konstig fredag.
jag är sjuk.(förkyld) hade tänkt att gå ut idag med My och Endre.
men nej nej jag är så sjuk att jag inte orkar göra något alls.

jag vakna i dag vid typ 09:20
när skolan började.Sen så hade jag så ont i min hals så att jag inte orkade.Gå till
skolan men jag gick för att hämta lite böker sen va jag med My och Kevin ett tag.
vi åt lunch tsm.
sen så började jag röra mig hem. jag va helt förkyld fri på väg hem men när
jag hade vart hemma en stund så ¨pang¨ så va jag helt förkyld igen.
Men det ska inte hålla mig nere.
jag har ju ett positivt leende ändå.
jag har New moon biljeter ju,På fredag ska jag och Valerie på premiären
det kommer bli skit roligt.
sen så har man TH biljeter med, så Mvg + på det.

Nu ska jag ta det lite lungt se en film och sen mysa i sofan.
men ni får ha det bra,

puss puss // jannika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0