Godmorgon!

hej ja då är man nästan ny vaken då.
jag är helt tröt vill bara sova men orkar inte hihi.

Min dröm i natt var om New Moon jag drömde att jag var med i filmen!
asså herre.jag drömde att jag va typ Bella och jag gjorde filmen till en goodie
okej den är bra men i mina drömmar var den helt i sucse ^^

idag blir det en seg lördag.
jag ska se en film med mamma kl 20:00
sen ska jag väll bara vara hemma tills jag ska se film med mamma
jag ska fixa lite saker på datan.Sen så fick jag för frågan  av min BFF (Endre)
om jag ville med och festa i kväll..
klart jag ville det men orkar inte är så tröt idag. Så man får hoppas det kommer
en till fest snart när jag är på supper humör.

a jag har en trevlig bild på Bill och Tom från Tokio Hotel.
jag bara älskar bilden som bara den hihi....



ja ni får ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0