Hemma idag!

hejsan igår va jag på teater med skolan.
den va lite seg kommer fortfarande inte ihåg va den heter nåt puntilla o matti lr vad
det va den hete?

innan teatern var jag med My och Endre vi tog det lungt i stan sen fikade vi lite och titta lite i affärer hita inget specielt.
men sen gick endre hem så va vi med My´s vänner tills teatern började.
trevligt ja vi va på Bk och pratade lite.

Idag var jag hemma från skolan orkade inte gå är lite förkyld och seg.
har set film hela dagen har inte haft något annat att göra idag.

Imorgon ska jag förmodligen röra mej mot skolan även om jag e lite förkyld.
ska va med My. man saknar ju bruden hon är så himla trevlig.
så ja i morn blir det att vara med my, efter skolan. om jag går dit <3

men ni får ha det bra. <3

ps en serie jag börjat se den är skit bra, (Cougar Town)
den är supper bra vet ej om den går på nån svensk kanal ännu men snart så
gör den det hoppas jag den är supper bra <3

men ha det bra bloggen pusss <3
// jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0