NEW MOON

Ja nu har man set den filmen ja det ända jag kan säga är WOOW jag gillade
den men jag hade många förväntnigar men jaa jag har set den nu och är nöjd men gud va bra den va
men slutet då vart man lite sur att man inte fick höra vad hon
svarade när han sa gift dej med mej!
ja man skulle vilja höra vad Bella svarade (till vem tänker jag inte säga)
men taylor gaah snygg snygg snygg! robert snygg snygg snygg....

jaa filmen är värd att se. även om jag och wahlle fick sita på 4de raden så va det värt det jag bara älskade
filmen och hoppas ni som oxå set den älskar den som jag och ja man kan säga jag vet vad som kommer
hända i nästa film jag har läst bökerna så ja jag vet vad bella svarar och så.

men gud jag bara älskar filmen love love <3
nu ska jag fixa lite i datan men ni får ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: bajs?

läääs boken ist

2009-11-22 @ 16:00:07
Postat av: Janniiika

jag har det

2009-11-22 @ 21:47:45
URL: http://janniiikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0