Russia!

Ja då vart det att man ska lära sig lite rysska hihi jaa har en ny vän som snackar rysska så aa
måste kunna snacka tillbaka jag kan lite grunder men vill lära mej mer.

snart kommer jag vara mästare i alla språk i världen lix jag kan så många hihi
jaa så nu är rysska på tur önska mej lycka till.
jag kan se nobelpriset i min hand haha skoja bara men aa jag kan se det :p

idag har jag vart hemma och sedan träffade jag vanessa ett tag vi tog en cigg och sedan gick runt lite
och prata lite om allt,

och nu är jag hemma och lattar har tråkigt men i morn ska jag till skolan vissa saknar mej dom skriver till mej jannika du måste komma till skolan.
hehe ja ja ja ja jag ska komma i morn :D

i morn ska jag fika med endre i stan. sen leta present till min mamma. hon fyller år snart så ja
i morn blir det stan ni får ha det bra xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0