08/10-09

hej hej just nu äter jag taco´s väldigt gott ^^


idag har jag tagit farväl av Elena som åker till samoa i några månader .
Jag saknar henne redan,jag vill inte att hon ska åka men men hon kommer tbx sen.
hon åker till London i kväll vid elva tiden sen i morn tar hon från london flygget till Samoa
ja hoppas hon har det trevlig och ta med dej solen sen när du kommer tbx!
Jag (vi) Kommer sakna dej så mycket glöm inte ringa när du är frame i London och Samoa
I love u gumman <3


Skoldagen :
jaa den har vart bra jag va lite seg på morgonen.
men jag kom i väg till skolan iaf.
jag har vart med Rikard och Felipe ja vad kan man säga
vi har går runt och runt och runt inget annat sen vart på lektionerna så klart.
sen så ätit lite godis mums.

Nu:
ska jag väll fixa lite sen se DVD.
med min mor sen ta det lungt.
har vart så trött idag så jaa bara ta det lungt framför tv:en
i kväll men ni får ha det bra puss puss // Jannika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0