Skolan / Nu / igår natt.

hejsan jaa ni musik var inte det jag ville hålla på med jag har
komit fram till.
jag vill plugga något annat.
typ frisör tror jag nog.
men jag är ej säker ännu kanske blir något annat vi får se.
ska ringa några skolor i morn.
och se om det finns plats.

men men
just nu håller jag på att fixa lite saker här hemma gör det lite fint i mitt
rum ska göra mamma glad nu när hon snart kommer hem.

Igår natt så tittade jag på några filmer såg typ 3 st jaa det var mysigt
att bara se film själv ta det lung och ro det har man ju saknat
va ensam och se film det är sånt man inte hinner med i bland man
hinner inte med sig själv man tänker bara på andra så jag skämde bort
mig själv med några filmer,
det var trevligt.

men nu ska jag fortsätta med mitt ni får ha det bra puss puss // jannika







Kommentarer
Postat av: Madeleine09@bdb

Den låten är jättebra! :D Har hennes första egna album, men inte med den låten tyvärr >:

2009-10-29 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0