Tv kväll - Skolfoto ;/

Hejsan! idag har jag vart hemma DH har vart i kväll lr ser sista delen av den nu den e snart slut sen efter kommer Christine yey! jaa men frågan är om man ska se den. för har skolfoto i morn så ska up tidigt och plata mitt hår. och sminka mej ^_^ jaa sen ska man lämna in tyska lläxa jag är inte så nöjde me den den här gången men kommer inte på något bättre. Man skulle Berätta om sig själv nja jag vart inte så nöjd i a f .....

Men Tbx till Skolfotot vi pratade om att göra ett teama men det värkar inte bli så för alla kommer med olika saker så vi ska strunta i det , och bara vara oss själva.

Idag har jag iaf fixat skit mycket me mitt hår för se hur det ska vara i morn men jag tror jag vet hur kommer lägga in bild sen på skolfotot när den kommer hehe jaa hoppas man blir bra man får hålla tummarna på det.

men men nu ska jag ta fram kläder till i morn och ta en natt cigg sen jaa lägga i lite saker i väskan till
skolan blanat läxor och  lite smink :D men men ni får ha det bra ha en trevlig kväll nu Puss Puss


GOD NATT <3 // JANNIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0