vad ska man säga im back.

hej ja nu e jag tbx har inte skrivit på ett tag.
jag har inte haft tid men ja jag ska skriva så mycket jag kan,från och med nu.
jag kan vill säga vad som har hänt den senaste tiden.

jag har köpt biljetter till TH i sthlm på Globen den 4 mars.
stå biljetter så klart. jag tror de kommer bli skit roligt för jag har aldrig set dem live (jag har träffat dem men aldrig vart på en konsert med dem så de kommer bli roligt hoppas jag)

jag starta en blogg med min vän Endre http://Bffworld.blogg.se som går väldigt bra.
lr gjorde har inte tittat in den på ett tag för det har inte funits något att skriva om
den senaste tiden.Men det kommer nog inom kort att vi skriver något roligt i den bloggen.
den va ju till för fester och annat kul men det vart en vana att skriva där varje dag så
ja man glömde bort allt typ.
men nu är vi tbx på jorden igen och där ska vi stana.

höstlovet det har vart trevligt men den är ju inte slut ännu.
den har bara börjat typ. lr nej de är väl inte så de är torsdag.
det kommer väl många filmer idag hoppas jag.
jag har inte set tv på ett tag har vart ute med kompisar sen vart på fester.

nåt man inte skulle tro är ju att jag håller på sluta röka
hehe ja man får tro det lr ej.men jag försöker iaf. hoppas de går bra <3

nu ska jag plugga lite har tyska läxa :D ha de bra puss <3 //Jannika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0