19-09-09

hejsan just nu sitter jag hemma och tar det lite lungt!
ser på hanna montana heheh mysigt visst. hehhe typ inte men what ever finns inget att se på.
Fast 00:55 kommer House of wax på kanal 5 den ska jag se om jag är vaken så hehe..

Idag har jag vart hemma och städat lite ränsat ut saker som jag inte behöver.
jag har både slängt bort saker och gett bort saker till några på gården ( saker jag aldrig använt )
jaa dom vart väldigt glada om säger så, Så you welcome.

Igår var jag med Coco vi hade det trevligt tog de lungt Bio träffa wille och simon!
jaa underbara personer får man säga.
Jaa ni nu ska jag  se på Tv hoppas jag hittar något roligt att se på ni
får ha det bra puss puss // Jannika


Coco & Jag ( på bussen på väg hem )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0