3+5=? / und Tyska ! / idag

jaa ni i morgon har jag matte prov :( det kommer inte att gå bra känner jag! även om jag vill klara det här provet så kan jag inte det är för svårt :( jag hoppas i a f att jag klarar en del av det. Idag har jag inte vart på humör alls. det har vart så tråkigt idag. jag har haft ont i ryggen och maggen :( men det gick över efter min Tyska jag vart så glad att jag fick en tyska läxa det var någt jag velat ha länge. hehe hela veckan vi vart ledig så har jag bara tänkt på att jag vill göra en Tyska läxa jag tycker det är så himla roligt. Det första vi gjorde när vi kom till tyskan var att lämna in den gammla läxan vi fick innan lovet ( Alla Rätt ) sen fick vi nya böker mysigt. jaa boken var väldigt änkel för min del men men jag ska inte klaga det är roligt det står om Nena i den hehe jaaa jipppi. Jag är glad att jag fick den boken för då kan jag läsa lite om henne fast det var inte så mycket iaf men lite. sen fick man en cd:skiva i den if man vill lyssna på det som står i boken. men dte har jag inte gjort ännu. men ja vi läste lite och pratade lite. sen när mamma och pappa hade hämtat mej i skolan och vi gick o handla så börja jag med läxan på engång.Sen när jag var hemma så börja jag med läxan och det vart supper roligt vart klar snabbt som ja bara den. sen gjorde lite matte jaa det gick väll så där :/ men men nu ska jag sova så jag orkar med i morn puss puss // jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0