^_^

jaa ni man har festat hela lovet
jag är helt slut i dag om man säger så.
Imorn börjar skolan i gen jag börjar 10:20
med musik jippi okey jag har saknat att han musik
den hära veckan men. jag kommer vara helt tröt
så att jag inte orkar.

Okej man har saknat vänner så den hära veckan har jag vart mycket med Endre.
aa sen har jag träffat wille och Dick och Mögel.
vi har tagit några bira.
sen så har det vart lungt.

jag måste bara säga att det är ovanligt kallt nu det är bara slutet
av september vad jag kommer ihåg så har det inte vart så hära kallt
i september man fryser jätte mycket. ush jag tycker inte om att det
är så kallt man vill ha sommar. men när det väll är sommar
så vill man ha vinter ja så man kan inte säga i förväg vad man
vill ha. för så blir det inte.

men men nu ska ni få en video som pigga upp mej när jag kom hem.


ps det är några vänner som spelar dom är supper och dom heter Dödsslagt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0