Bff <3

hejsan! just nu ligger jag i endres säng!
och tar det lungt vi har just sett på HF på kanal 3.
vi ska snart göra oss i årding för sängen tvätta av sminket och byta om.
det är synd att Endre har skola i morn skulle kunna va här hela dagen jag tycker det är så mysigt hära
hos min Bff.

Men men han börjar skolan kl 09:00 så vi åker här i från vid 08:00 så han åker till skolan
och jag fortsäter hem till mej och går ut med mina hundar,
sen efter det så ska jag fika med min kära mor.
och förmodligen efter fikan med mamma så ska jag nog göra min tyska
läxa så jag har den avklarad, okey jag har hela veckan på mej jag har lov men det
känns mycket bättre att ha den klar så jag kan njuta av resten av lov. Hemma och med kompisar.
men men  nu ska jag gå och tvätta av mej mitt smink vi hörs i morgon puss puss

// janniika




Jag och Endre föra gången jag sov här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0