Skolan!

hejsan ett bra tag sedan jag va här i bloggen!
men hoppas ni har haft det bra!
själv har jag vart med om mycket tex jag har vart på Nrj! ( TH )
med vanessa.
sen så har jag vart i skolan och vart med vännerna det är trevligt i skolan aa okey
man kan inte säga att det e frysen precis men iaf det är rätt så trevligt hära.
om man säger så här det är ju nära och bra.
bra inte som frysen fick åka en timme före för att komma till skolan
men nu en kvart eller tio minuter. I alla fall just nu sitter jag i skolan och bara tar det lungt jag är klar med allt man ska göra den här veckan så jag sitter vid datorerna och gör inget specielt hahah men men snart är det Tyska hoppas det går bra jag är lite nervös ska läsa för hela tyska gruppen lite pinsamt men what ever lr jag bryr mej typ jag tycker det är så pinsamt att läsa framför alla specilet när alla glor på mej. hehe men det här klarar jag nog.
efter skolan ska jag hem och dama min bokhylla jippi not..
men iaf så jag kan ta det lungt i helgen så är det bra att jag gör klart det redan i dag jag och tjejerna i klassen
kanske ska ha en film kväll lr så kanske grönan vi har inte bestämt oss riktigt ännu.
men man får ju hoppas på det bästa iaf.
men men nu ska jag dra ha det bra puss puss // jannika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0