Tv kväll <3

Jaa ni idag blir det Tv kväll här hemma.
mys mys ska få mamma att se film me mej i dag.

kl 18:05 kommer One Tree Hill på kanal 5,
kl 19:00 kommer Top model 12 på kanal 3,
kl 19:00 kommer En prinsessas dagbok 2 - kungligt uppdrag på disney channel,
kl 21:00 kommer Miss Secret Agent 2 - armed and fabulous på kanal 5,
kl 00:15 kommer CSI NY på kanal 5,
kl 01:15 kommer Criminal minds på kanal 5,

jaaa ni det blir tv kväll så mysigt  men jag vet ej om det blir Top modell lr en prinsessas dagbok tv kl 19:00
jaa så det får jag tänka lite på tills 19:00
men nu ska jag vänta på one tree hill ...
precis vad jag behöver se idag!
tack och hej puss puss // jannika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0